اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۲۱۱۱

زیر بار قرض نمی‌رویم

زیر بار قرض نمی‌رویم
رئیس فدراسیون هندبال گفت: ما به دنبال این هستیم تا بهترین گزینه را برای تیم ملی مردان جذب کنیم.
۱۸:۰۰ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال در حاشیه قهرمانی لیگ برتر هندبال بانوان اظهار داشت: امروز شاهد قهرمانی تیم تأسیسات دریایی بودیم. من از همه ورزشکاران، مربیان و کسانی که برای مسابقات زحمت کشیده‌اند تشکر می‌کنم. لیگ مهم‌ترین مسابقه برای فدراسیون است تلاش می‌کنیم سال آینده بهای بیشتر و اگر لازم شد هزینه بیشتری برای بانوان داشته باشیم.

وی درباره جذب مربی خارجی در بخش بانوان اظهار داشت: ما به دنبال مربی خارجی هستیم تا بهترین گزینه را پیدا کنیم اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم چرا که در همه جای دنیا مربیان بانوان را مردان تشکیل می‌دهند.

رئیس فدراسیون هندبال در ادامه صحبت‌هایش درباره تکلیف سرمربی تیم مردان عنوان کرد: تلاش ما این است برای بازی‌های آسیایی از مربی خوب استفاده کنیم تا بتوانیم نتیجه مسابقه انتخابی جهان را جبران کنیم.گزینه‌هایی داریم، رزومه‌ها را می‌گیریم تا هرچه زودتر مربی مشخص شود. من در مسابقات انتخاباتی جهان دنبال مقصر نبودم و همه تقصیرات را قبول کرده‌ام.

رحیمی درباره بودجه لازم برای جذب مربی خارجی گفت: ما به اندازه بودجه دنبال مربی هستیم زیر بار قرض نمی‌رویم و به دنبال این نیستیم که بدهی فدراسیون انباشته شود.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید آیا لژیونرها برای حضور در اردوهای تیم ملی اضافه خواهند شد یا خیر، خاطرنشان کرد: خردادماه تمام بازی‌ها تمام می‌شود بازیکنان ما که قرارداد بسته بودند قید نکرده بودند در تیم ملی باشند. یکی از مشکلات ما در انتخابی جهان همین بود. ما آنها را در قطر جمع کردیم البته با توجه به فعالیت‌های این بازیکنان این تیم نیاز به اردو ندارد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین